Asiakastyytyväisyyden takana on osaamista, kovaa työtä ja palveluasennetta.
Asiakastyytyväisyys on meille todella tärkeä asia, ja kieltämättä on aina mukava saada positiivista palautetta tyytyväisiltä asiakkailta. Tämän artikkelin otsikko ja sitaatit on poimittu saamistamme asiakaspalautteista.
”Elvak on osaava ja joustava yhteistyökumppani, jonka kanssa on miellyttävää toimia. Projektit hoidetaan ammattitaitoisella otteella ja ongelmat ratkaistaan sujuvasti.”
Jotta Elvakin asiakas on aidosti tyytyväinen, monen asian on onnistuttava taustalla. Rautaisen osaamisen lisäksi tarvitaan asiakkaan ymmärtämistä ja tietotaitoa kiinteistöistä, talotekniikasta ja rakentamisesta. Myös asiakkaan odotusten ja palvelun on oltava linjassa, sillä asiakas muodostaa mielipiteensä lopulta lupausten ja odotusten perusteella.
”Elvakin sähkösuunnittelun osaaminen on korkeatasoista ja suunnitelmat ovat laadukkaita. Projektin alussa sovitut asiat sekä aikataulu pitää ja voi luottaa siihen, että projektin lähtötietojen mukainen suunnittelutaso saavutetaan. Silloin myös toteutusvaiheen budjetti pitää, eikä tule työmaalla yllättäviä kustannuksia.”
Vaikka työmme ydin on lopulta teknistä, asiakaspalautteiden kommenteissa korostuu ammattiosaamisen lisäksi palveluasenne.
”Asenne kunnossa ja rakentavasti hoidetaan asiat samassa veneessä tilaajan kanssa.”
”Toimiva palvelu ja soittoihin vastataan. Yhteistyö sujui mutkattomasti ja hommat valmistuivat ajallaan!”
Elvakin suositteluindeksi on huippulukemissa (NPS 70), joten olemme onnistuneet isossa kuvassa vakuuttamaan asiakkaamme.
”Osaavaa, ammattitaitoista porukkaa. Yhteistyö Elvakin kanssa ollut aina mukavaa ja sujuvaa! :)”
”Elvakin kans on kiva työskennellä, heillä on huippu asentajat ja toimisto ukot!”